Ingenting kan förklara, det är något speciellt

När jag skriver som minst och tråkigast, då får jag mest läsare -.-
haha kanske ska fortsätta att vara värsta boring hära.. nae men tycker det är ganska sne aktigt! Ja men iallfall nu sitter jag och ser på tv med min kära mamma som snart ska iväg och hämta på kalax, älskar min taxi tönt till mamma (: men idag har dagen bara rullat på som vanligt, men en sak som vissa killar borde lära sig är att ringa innan dom stormar in haha! nej men jag har som ingenting mera att säga egentligen, denna vecka kommer nog vara lugn eftersom betygen är redan satta så inget mera prov eller läxor, det är skönt! och sen sommarlov på fredag (: åh jag känner mig extremt obrydd i att skriva något intressant just nu.. pusss


Tre ord räcker - du är läcker!

Kommentarer
Postat av: mmatilda

DU är läcker ;)

lääängtar som fan till boden alive :D <3

2009-06-08 @ 11:12:31
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0