Jag litar på dig, mer än jag litar på någon annan

Elina girl, dina fjortis brillz var hära (:
Ikväll så har jag vart med felicia amanda och elin, vi har typ cykla runt här och där, sen när jag kom hem har jag städat, satt igång en tvättmaskin som snart borde vara klar så måste gå och hänga upp det, och sen har jag tagit ett kallt bad, det var skönt! men mobilen låg på badkaret på kanten, osen fick jag sms, såå.. mobilen fick också bada tyvärr :( nu är den typ inte glad och stänger av sig hela tiden haha, min älskling! hur ska jag klara mig om den inte funkar, ojojoj..


Jag och flina ska bli bilmekaniker (:

Killar med smak, kör volvo såklart! (;

Kommentarer
Postat av: E L I N A !

Mina brillor :D <3 , men visst skulle ja va me däj idag va ? :D

2009-07-01 @ 13:21:56
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw , grrrr på mitt flääsk ben ! <3

2009-07-01 @ 15:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0