Jordgubbar!



Förra inlägget blev sådära lagomt slarvigt, i know..
Men asså egentligen har jag ingen blogg eller dator lust just nu, men finns ingenting annat att göra, och att sova ingår typ inte i min hjärna längre, så någon timme tills jag somnar alltså. Så då passar bloggen ganska bra att andvända som en liten tids fördrift iallfall (: jag har vart på dåligt humör nästan hela kvällen, det har drabbat andra också.. hatar när jag låter det gå ut över andra, speciellt dig! men nu när jag ser solen stiga upp utan för mitt fönster, och kollar på dom hära bilderna på jordgubbar så blev jag glad, det är sommar nu, det är sommarlov, en sak som bara händer en gång om året, och vi är helt fria från skolan som vi annars resten av året måste plågas med. Men jordgubbar och sol och värme, det kan räcka för att få en dag typ lyckad för mig! Men egentligen.. betydelsen till just jord-gubbar, jord det förstår ju jag också varför det heter, men gubbar? det är ganska kul kombination av ord tycker jag haha. Huvva vad jag är snorig och hostig, det bara tycker i mitt huvud just nu..

<3

Kommentarer
Postat av: elinaa : )

du jag ringer dig sen så kan jag vara med dig :D

2009-06-18 @ 09:11:24
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0