Kommer inte på någon rubrik

Asså jag har blivit riktigt dålig på att komma på rubriker..
åh jag är så himmla trött, men ska iallfall skriva det hära, sen är det sängen direkt! for iallfall med nisse hem idag, alltså till vibbyn, och gud så allt hade grönskat och växt dära, inte vart hemma på minst tre veckor, så det var faktist ganska kul att se, har blivit skit vacker dära nu när dom har fixat till saker och så vidare (: hämtade iallfall bara kläder och sen skjusade nisse mig till torpgärdan igen, då kom Ida, och idag har vi hunnit med en hel del, vi har vart på så många ställen så jag orkar inte gå igenom allt, vi kunde iallfall inte hålla oss till imorn så vi åkte staredancer en gång haha (: så härlig känsla av den! men sen så for vi till mig och typ latade på till 100% tills lill hjärtat aka lill fjortisen kom, kul att träffa ungen igen (: sen for hon och så kom johan filip och emil!

 
meeeeeelon (:


För mycket speglar i ett badrum haha.. stökigt också :b

muhahaha

Söt emil & söt johan (:

Fiiwlip och min man! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0