Me, Myself, and I

Jag kom och tänka på en sak idag när jag cyklade till ica imorse
att egentligen vill jag typ inte ha en moppe på sommaren, för jag menar lixsom, cykla är ändå himmla skönt och härligt? eller jo visst, om man ska typ till alder eller något så är ju en moppe lättare, men om man bara ska runt hära på torpgärdan och till stan så duger en cykel helt klart. Och så är det lite mer hurtigt än vad moppe är haha (: nog för att jag verkligen älskar att både åka och köra moppe, det är ingen tvekan om det. Men det var som bara en tanke som slog mig, eller så har man en moppe som man andvänder när man ska lite längre haha! Men iallfall nu har jag ätit klart och haft värsta släkt träffen haha, som sakt när alla från mammas sida är samlade så förstår jag vart min dåliga humor kommer ifrån haha.. och dom dum förklarar mig alltid också! Elina for för ett tag sen för att äta, sen ska hon ringa mig och så ska vi do something (: hoppas du ringer snart flicka haha! Jag vill ha bikini väder, nu!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0