Never meant to hurt you but I know I did

Asså tänk egentligen, på fredag blir vi fri från skolan i tio veckor
asså jag tror aldrig jag har fattat hur skönt det är med sommarlov egentligen, och jag har aldrigt länktat så mycket som jag länktar nu haha, för skolan just nu, gör mig bara sur och grinig som fan! men sen när ja kommer hem blir det typ bra, så ja, skolan påvärkar humöret haha (: på tal om skolan och sommarlov.. min klänning som jag ska ha på fredag, den satt ganska så nära helt perfekt när jag köpte den, och nu är den för stor, gah! ser ganska roligt ut, men ska se om jag kan fixa till den på någit vis, men jaja (: juste jag glömde min dator på torpgärdan och ska tillbaka dit på torsdag kväll, så vet inte om jag kommer kunna skriva så mycker till dess, nu ska jag se film, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0