Rally brudar

Åh jag fryser helt sjukt mycket, gjort det hela kvällen..
Men ja gustav fick skriva ett inlägg idag också, men han skrev som lite mera om sin dag hahaha, ganska sne. Men vi hann iallfall se alla filmer utom den svenska haha, petter gustav och martin kom förbi och såg en film med oss, sen for dom, sen for ida och felicia också, så då såg jag och elin skräck filmen (: men sen kom flapparn krisse och jimmy, sen var det bara flapparn, fiffi du måste höra röst meddelandet han talade in till dig, så gulligt haha! :D men sen kom frida och nelson. Asså ja.. sen blev flapparn kvar själv igen utan skjus hem, så jag var snäll och skjusade hem fullisen, ända till typ sanden! men ganska skönt med en natt cykel tur faktist, efter allt godis och chips ikväll haha.. är fortfarande absolut inge trött alls, och har sjukt tråkigt! funderar på om jag se den sista filmen rally brudar eller inte, svårt beslut haha (: godnatt tills vidare iallfall, sov lungt och tungt!


Petter, lång fiffi haha och martin (:

Så söt bild på lilla peter pan haha!

Piffi fiffi fågel leker cooolish (:

Nyktert alexander, nyktert..

Alltså nu vet jag att det är någon eller några som kommer säga eller tänka ba; hon skryter för hon har vart med den och den! men vad menas med att skryta, vad är det att skryta över att man har vart med personer som typ röker eller? ja då är det att skryta, men när man säger tillexempel ba: vart med elina och elin (: nä då blir det inte att skryta för dom är inte coola och röker eller? något som är värt att tänka på faktist..

Kommentarer
Postat av: Anonym

cooolt

2009-06-20 @ 04:32:10
Postat av: elinaa : )

Haha dt är ju tur att du gillar att cylka :D !

Men kan jag vara med dig idag :) ?

2009-06-20 @ 10:58:13
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/
Postat av: mmatilda

tycker du är otroligt smart viktoria! :D <33

2009-06-20 @ 15:34:09
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/
Postat av: lollo

Asså, vadå låter juh inte lite taskigt typ att säga ti elin och elina att dom är typ nördar , haha och om alla tkr att man skryter för att man har mkt kompisar så är de nå fel på dom, om jag skulle vart elin elr elina skulle jag ta väldigt illa upp, inte speciellt kul för dom,nog för att de inte är min ensak,

dessutom så tror jag inte alla tror man skryter för att man skriver om sin vardag jag menar alla lever på olika sätt. Man kanske skryter om man överdriver och säger typ åh min älskling .... fast man bara har träffat den personen en gång, ajja ska inte lägga mig i för mkt, men tänk på vad du skriver kan misstolkas ganska mkt !

2009-07-04 @ 21:05:23
URL: http://fruitlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0