Say it's possible

Jag trodde du var starkare än så, att inte falla för trycket..
men iallfall, haha asså fyfan vad jag har sovit oroligt inatt, ingenaning varför men har typ vaknat jätte ofta och snurra runt trehundra sextionio gånger också. Men idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktist, tror elina och elin kanske skulle komma förbi sen, om jag inte har helt fel, annars ska jag tillbringa lite tid åt mina kusiner. Juste, idag fyller Matilda 16 år, grattis gumman! (: <3 nu är du en riktigt stor tjej haha. Nu ska jag göra något att äta, typ

Det är inte bara jag som saknar den hära helgen


Kommentarer
Postat av: ElinaA : )

Nepp jag saknar den också ; / !

Men visst skulle du vara med mig & Elin idag ? :D

2009-06-16 @ 14:51:35
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

TAAACK GUMMAN :D du är världsbäst! ;) <33

2009-06-16 @ 22:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0