Vi kommer klara det hära

Åh vad bra, senare idag kommer Nisse med min cykel som han har lagat (:
däcket hade tydligen exploderat haha.. så nytt däck och ny sadel har han köpt idag, så snällt (: men ja han ringde typ halv tolv och sen kunde jag inte somna om. Har fortfarande lika ont i huvudet som igår, och börjar känna av i öronen också.. jag hoppas att jag inte får öroninflamation! hatar verkligen det, det gör ont haha. Men jag är sjukt sugen på att gå ut och sola, men varje gång jag är på väg ut genom dörren så försvinner solen bakom målnen haha? sen när jag går in igen så kommer den fram igen.. vad är det hära, jag vill ju bli brun! :( Juste elina det är bara att ringa sen när du är klar med stallet och så vidare (: adios

 
Jag älskar låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0