What hurts the most..

Det hära tar verkligen hårt på båda, och jag hatar det..
Men iallfall jag hoppas det blir bättre, spelar faktist inte så stor roll hur, bara du blir bättre. Så kan det gå.. men nu är jag hemma från skolan, gick ganska snabbt idag, gjorde typ ingenting på någon lektion, det är ganska nice så hära mot slutet, men nu är det bara ett år till vi måste splittras med våran klass och alla, surt.. usch har matte prov på onsdag och jag hoppas det går bra! Men idag på bilden så sa filip och emil att jag typ skriver jätte konstigt haha, typ att jag måste skriva mer punkter, och att jag inte skriver svenska haha :( det är bara ni som inte kan läsa, mohahaha! snart ska jag fara och vara med ida hihi (: hon är helt galen on moppe haha, gullrumpa! nej nu måste jag typ göra något annat tror jag, adios



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0