You know how i feel

Jag ska inte klaga, men fy satans så varmt haha (:
kanske faktist lite för varmt, men bara kanske, annars äre nice tycker jag! men iallfall jag och elina har vart på alder idag, det var trevligt (: haha och stackars lilla elina som verkligen inte ville blöta ner sitt hår och inte bada, blev ju såklart i puttad, av erik, inte direkt förvånad faktist haha. Och ali puttade i mig, fast dock inte mitt hår, vilket jag tycker var snällt! Men att man aldrig kan få bada själv hehe? (: nåväll, sen när jag kom hem cyklade jag ganska direkt till godis arenan och lämnade tillbaka filmerna vi hyrde igår, och nu ska jag ut och sola medans det är sol iallfall, pusss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0