Aj äm häppy tådäj :-)

Hehehe jagg precis som det står i rubriken, jag är glad idag! :-)
typ över glad nästan.. idag ska jag vara med mitt hjärtegull! vi ska köra skoter om den har nå saft man kan tanka i den hehehe :-) osen bestämmde jag att vi ska fara och köpa grisar som är på rea idag, visste ni det? prima fina priser på stora fula grisar :-) på tal om grisar.. kim for bort imorse med farfar så han blir borta några dagar, happy smilet på mig just nu alltså! :-D den grisen är så jobbig ibland han bara skrattar haha.. så satans cp störd unge! ;-) och juste igen jag mår inte bra idag så ni måste ringa psyket så jag får hjälp haha! Moa vetu en sak, jag tycker så synd om dig som måste dras med mig idag! och juste en gång till, jag ska sova hos moa också haha! Och nu ska jag gå och äta något, jag är helt själv hemma just nu, eller nej mina kisse katter är ju hära :-) juste jag skulle gå.. pusss!


Ja, ge mig sommar snälla? :-( jag fryser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0