Danne, lill vännen min! :-)

Om jag säger så hära, Daniel Öberg har jag kännt typ halva hans liv nu och han är verkligen en jätte bra vänn haha! Nog för att han är ganska cp och så vidare ibland men han har alltid vart snäll :-) Men iallfall så blev han slagen idag av emil sandberg, för att han inte ville vara med i deras förbannade skid-film, för att han ville vara med oss istället på lördag och åka skoter! Jo där ser man verkligen emils jävla mogna sida att ge honom en bitchslap, kanske inte så seriöst men ändå så jävla omogen! Emil är inte den han var förr och jag saknar hans gammla jag, men så synd för han att han har gått och blitt en diva, så nu ska iallfall söta lilla danne börja umgås med riktiga vänner ist! :-) allt för mig pusss

Kommentarer
Postat av: daniel öberg

2009-03-25 @ 20:22:25
Postat av: daniel öberg

haha fan vad bra så JÄVLA ägd kör upp min lång finger emil

2009-03-25 @ 20:24:14
Postat av: mmatilda

HIHIHI JAAAAAA :D synddd atttt jag skaaa bort dåå i helgen :(:(:(::(:(:(:(:(:(:( annars hade jag ditrrrrr kommit till boden ;) hehe ja har med damp! :D

2009-03-25 @ 21:08:49
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0