Du är så jävla jobbig.. ;s

Godmorgon typ! ;-D
Till att börja med grattis till lilla Albin som fyller 8 hela år idag, grattis knas-unge! :-) Blir att fara ner och gratta honom senare när mamma odom kommer kan ja tänka mig, men Elina och Elin for iallfall hem för ett tag sen. Vi har haft det hur kul som hellst, nu förstår ja verkligen varför sommaren var så underbart kul med dom haha! :-) men vi for iallfall till mig vid sju tiden typ då var filip och emil redan hära, synd att du for!.. Då gick vi typ in och såg tv sen efter ett tag kom Fralla och Foppa och var hära 40 minuter kanske, Fralla typ börja äta mitt i allt.. kossa! Till slut fick jag ut Fralla och så for dom, då gick vi ut och körde skoter typ hela kvällen, det var svin kul! :-) sen gick vi in och kollade vem som vann melodifestivalen, hmm nog fanns det bättre än henne? och sen for vi till en grill sak en bit ifrån och grillade, sen hem igen och såg film sen vid två gick vi ut och körde skoter igen! Ska köra skoter senare idag med Emil när han kommer hem från piteå, nice. Men har iallfall haft det jätte roligt med dom hära knasisarna :-) Nu ska jag se tv pusss



Hahaha, albin-lina.. grattis :-) 


Kommentarer
Postat av: eliiina (-;

Hahahahaha , va bra vikkan x'D ! <3

2009-03-15 @ 13:24:43
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0