I still don't know how to say it

Hallå :-)
okej.. öh vaknade halv ett idag! inte inte inte bra.. ändå så gick jag och la mig före halv två tror jag. Men men nästan direkt när jag klev upp följde jag mamma och kim in till stan, var och kollade på Sixten nilsson efter en skoter jacka, hanskar och hjälm. Hittade en skit snygg hjälm men får se hur det blir med den, dom hade ingen mindre stolek ännu iallfall :-) Ja men var också med kusin som är på besök just nu, hon är bäst! och sen kollade vi runt lite, köpte lite små saker och så vidare haha. Nu ska jag och kim göra egen pizza får se hur det går he-he, pusss!

Du är min andra halva, men när den sviker, känns ingenting rätt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0