I wanna hold you close

Jag känner mig så gott som dö just nu, snark!
nåja skolan var väll som vanligt, gick trögt att komma upp låg och drömmde för länge så missade bussen, och mamma var så glad på mig hihi :-) njae.. inte direkt. men själva skolan var tråkig men gick väll ändå, jag ska inte klaga för så jobbigt äre ju egentligen inte! snart påsklov igen, love it. Och sen är det inte långt till sommaren, kul kul kul! Men tycker det kommer bli tomt utan niorna, och sen äre bara ett år till man ska splittras med alla igen.. sista året får gärna gå ite söligare än detta tack! Jaja jag har inte tid att sitta hära jag ska packa kläder ode, ni får leva utan någon bild idag! pusss


Every look I take makes me want you more.
Now we're all alone and the time is right.
So don't even try telling me goodbye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0