I will try to make you happy

Godmorgon! :-)
egentligen helt meningslöst att skriva om igår ode efter som jag tror inte så många bryr sig, men iallfall jag tare! Okej i fredags så for jag in till stan och gick till emils lägenhet, där var Moa twins albin och emil. såg på film typ Kung fu panda, bee movie, arn, och yes man! sen vid nio gick vi till ida och emma ett tag, sen for bångeboy och slöberg till lägenheten igen. Gick och lade oss typ tidigt för emma och ida skulle ha handboll på lördagen, var tvungen som sakt att vakna klockan sju haha! på en lördag morgon.. något trött man var typ. Sen for vi till björnäs och kollade alla matcherna, satt dära från halv nio till typ tre. Sen när det var klart gick vi till ishallen och väntade på emil som också ade haft matcher, och sen for vi till ida och emma, medans jag väntade på att små flickorna skulle vara klara för att ge sig av till emil och albin igen så satt jag och såg barnprogram med söta lilla malin haha :-) vi viftade på svansen och flaxade med armarna som dom sa att man skulle göra på det dära programmet haha! Nu börjar det bli riktigt tjatigt jag vet men ni behöver inte läsa ju, då när dom var klara for vi till stan och mötte slashasarna gick på frasses sen till emil åter igen, såg film åter igen, sen kom micke och hämtade oss oså for vi till moa, jag emma och emil såg på djävulen bär prada medans dom andra hypra någon annan stanns, hade tänk att stanna men orkade verkligen inte det. Så mamma kom vid tolv, sen somna jag typ direkt när jag kom hem.

Ja och jag vaknade typ nio idag, skola imorn.. lovet har ju bara flygit förbi! tur att det är påsklov snart igen då. Vet inte vad jag ska göra idag, hade typ lite planer men orkar inte.. sårry! ska lägga in bilder sen jag måste bara gå och äta något min mage är typ mer skidzofren än mig just nu, hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0