Frågor? - japp ; )

1. Är du singel? Haha jo : )
2. Är du lycklig? Yes ;-D
3. Är du uttråkad? Njae inte så värst : )
4. Är du ledsen? Haha nej jag är glad : )
5. Är du italienare? Nej.. x)
6. Är du gravid? Ohnej ;-D
7. Är du full? Men nej :b
8. Är du en cooling? Varför äns fråga, klart! ; )
9. Är du från Irland? Nej.. x)
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nae aldrig vart


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej det gör jag inte, typ : )
2. Har du nånsin blivit sårad? Men ja, sånt som händer!
3. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Njae, kanske :b
4. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? m
5. Har du haft en hemlig beundrare? Haha aa men han var kass på att vara hemlig ; )
6. Är du kär? Nej det är jag inte : )
7. Vill du gifta dig i framtiden? Joda klart jag vill : )


Vad såg du på tv sist? Top model 3 :b
Vems blogg läste du sist? Elina Bokvist : )
Vad åt du sist? En appelsin, mums! ; )
Vem pratade du med sist? Nisse :b
Vem ringde du sist? Emil ringde mig, men hann inte svara haha
Vem messade du sist? Elin : )
Vad läste du sist bok? Hmm den dära på skolan haha, x)
Vem pussade du sist? ...
Vem kramde du sist? ...
Vem bjöd du sist på något? Mamma på appelsin haha ;-D
Vad köpte du sist? Ett juice paket typ x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0