Jag vet att du vet att jag vet att du vet..

I believe in a thing called love
Just listen to the rhythm of my heart
There's a chance we could make it now
We'll be rocking 'til the sun goes down
I believe in a thing called love, Ooh!

Bry er inte om tiden på inlägget, skrev igår men tar bort det för jag skrev så gormigt haha! övertrött typ.. men vaknade ialfall för en halvtimme sen, tidigaste jag har vaknat på lovet yeah. fast är fortfarande så förbannat trött men ska inte sova mer, shalalala! Idag så tror jag det blir till att vara med felicia och elin :-) kul! har inte äns sätt brudarna något på lovet.. så ja det ska bli trevligt :-) öh annars vet jag inte så mycket mera, jo juste jag har fundera på om jag ska sluta blogga, men tror seriöst jag inte skulle klara det haha, men det känns iallfall patetiskt att bara skriva om vad man har gjort varje dag, nåja ingen behöver ju läsa iallfall hehe! :-) så länge någon läser så tänker jag fortsätta :b nej nu ska jag följa med mamma in till stan och så vidare, pusss!

Hej kom och hjälp mig bild, vet!
men saknar därimot håret :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0