Picasa 3

Ja, beck filmen var ju bra och så vidare.
Men efter filmen fick jag tråkigt och började kolla runt på bloggar jag kan inte sova på grund av den dära Monstern jag drack, men iallfall då kollade jag på Kenzas blogg som jag inte har läst på länge och hittade ett inlägg om vad hon andvänder när hon redigerar sina bilder, det heter Picasa 3 så jag laddade ner det och har nu suttit ett tag med det, tycker det är super kul! Här får ni bilden jag har testat på, inte hunnit med någon annan men det kommer väll :-) nu ska jag gå och försöka sova iallfall, pusss

Som sakt jag är nybörjare på det hära haha.. och jag vet att elina ville
ha sitt ansikte kluddrat från bilden som elin har på pix så var tvungen
att fixa det på paint för fattade inte hur man gjorde på Picasa haha ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0