Say my namn, say my namn

Har slut gratis sms och pengar på mobil just nu, fyller på imorn!
Nåja, idag började dagen med att jag och ful kim missade bussen igen, båda lika sega på att dra sig upp! skolan var typ helt okej, har börja med en film på SO och en på svensk-engelskan så kommer vara ganska mycket film i veckan, skönt! Efter skolan for jag twins amanda felicia elin erik oskar filip till william, sen kom emil också! :-) vi såg först film, blev as varmt eftersom tio personer var typ ihop trycka i en säng. Sen for vi till max, och sen tillbaka till william fast då var inte elin amanda eller twins med :/ men såg typ på hockey och hade det revligt och så vidare! sen vid nio tiden gick alla hem, tror jag iallfall. Nu tänkte jag slå igång någon film, pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0