Snark

Hallå!
Hmm jag vet inte hur jag ska börja, men det blev inte så många igår iallfall vilket som var skönt tycker jag :-) det var bara jag elina elin filip daniel alexander emil och tina en liten stund! Vi for upp till Bo berget, så fin utsikt dära uppe från haha. Sen for vi till filip ett tag och hämtade lite saker sen for vi till Kvarnträsk där filip har en stuga, sov dära. Det var en jäkla bastu kan jag säga efter ett tag när dom hade eldat! Men ingen sov typ någonting i natt isåfall vare typ alexander som sov mest haha. Sen vid typ sex tiden började danne och filip typ stressa att dom skulle fara, korkskallar. Men dom stannade iallfall till tio, då for alla till mig utom filip som for hem och sov, elina och elin for vid tolv tiden hem, daniel alexander och emil vid två. Sen dess har jag sovit till nu, utslagen typ. Ska gå och äta nu har inte ätit ett skit i helgen så min mage typ skriker, och sen ska jag och mamma in till stan och sola. pusss

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0