Spagetti växer på stora spagetti träd!

Haha, barnprogram är såå bra ibland! spagetti på träd hihi :-)

Men har iallfall vart en helt lyckad dag med släkt och så vidare. Och min super special tårta blev go haha! fast mandarinerna som skulle vart på den, råka jag äta upp ;s .. så det blev en godis tårta istället, inte smakat den för jag gillar inte tårta men dom sa då att den var god. Sen for vi ner till stan och köpte bensin och en monster ripper, jag har sjukt svårt att sitta still nu! Så tänkte dra med mig kim och åka lite skoter, love it :-) fast det är ju rätt kallt ute tyvärr, så tänker inte vara ute så länge så man förfryser kinderna eller nå, det ser så fult ut då! Lägger in lite bilder sen när jag kommer in igen :-) Nej nu ska jag tjata på kim så han får på sig nå kläder någon gång, pusss ;-)

HE HE HE
kolla min balla tårta, host! Nu har jag åkt skoter och ska se film hejs ;-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, förlåt för det jag sa..

ring mig imorn om du har fått pengar då.. älskar dig.

2009-03-01 @ 23:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0