Varning, tråkigt!..

103 frågor om mig själv och sen ska jag ut med skotern, pusss ;-)

Är du kär? - nepp :-)
Har du snusat? - lol
Har du fimpat en cigg på nån annan? - nae, fyfan vad omoget haha :o
Har du legat i sängen brevid en kille? - men ja :b
Har du blivit dumpad? - aha
Har du blivit slagen allvarligt? - Hehehe jag vet inte xD
Tar du droger? - aa, mandariner är min drog ;-)
Har du pussat en tjej? - njae typ int
Hatar du någon? - nae hatar är starkt, men midre gillar, ja :b
Älskar du någon? - ja många :-)
Har några av dina vänner svikit dig? - ja sånt händer väll
Har du djur? - japp två söta kisse katter :-)
Har du legat brevid en tjej i sängen? - aha
Hatar du dig själv? - njae ;b
Gillar du orange? - inge fel med det :-) fult ibland haha!
Har du haft/har oskyddat sex? - naepp :b
Har du nån sjukdom? - eh, aa damp?
Har du skämt ut dej för den du gillar? - haha skulle då inte förvåna mig, :-)
Har du en gris? - jo, kim..
Har du en plattång? - ja aa då :-)
Har du en bror? - tre stycken
Har du sjukt bra humor? - HELT KLART HEHE!
Är du brunett? - jajamen! ;-)
Gillar du att stå i duschen flera timmar? - nae inte flera timmar :o
Tycker du om hästar? - bryr mig inte :b
Har du en hund? - haft, kanske ska skaffa en igen :-)
Har du skilda föräldrar? - dom har alldrig vart tillsammans,
Har du gått på simskola? - nae ;b
Har du sagt bög till en kille? - standar ordet för mig hah..
Har du sagt fitta till en tjej? - öh, venne :b
Har du fuskat? - fuksar i spel hela tiden haha :-D
Har du en teve på ditt rum? - japp men den är lite små cp :s
Har du lunar? - ja, fast aldrig inne längre
Har du MSN? - haha ja :-)
Har du en syster? - ja sofie :-D nästan iallfall!
Har du bruna ögon? - nae blåa :b
Gillar du att fota? - joda :-)
Har du sett dig själv brinna? - va.. nae? :o eller jag vet inte
Hjälper du dina vänner? - om det behövs ja :-)
Gillar du tacos? - njae, rätt less på det nu :s
Tycker du att du är söt? - hahah nae tänker aldrig så mycket :b
Har du dansat? - japp, fast kass påre haha ;-(
Har du spelat fotboll? - jupp :b
Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - naepp ;-)
Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nae orka stå i timmar haha xD
Har du ätit sniglar? - nej ;-)
Äger du en locktång? - ja men den är typ borta :o
Gillar du att tugga tuggummi? - mm men de knäcker i min käke då -.-
Borstar du tänderna varje morron och kväll? - så gott som jo :b
Gillar du kläder? - är väll inte så brydd men ja ;-)
Hatar du falska vänner? - hatar och hatar, gillar inte iallfall..
Gillar du räkna matte? - nae! sär jävla matte..
Älskar du någon nu? - ingen speciell, men väldigt många :-)
Har du gråtit inför en vän? - haha joda :b
Kan du sjunga? - kan kan jag, men tycker synd om dom som får höra :-D
Har du sett nån dö? - nej tack för det..
Säger du vad du vill? - oftast iallfall ;-)
Vad är ditt hela namn? - Viktoria Lina Nilsson ;-)
Kan du tala spanska? - grande ;-)
Är du kortare än 1.60? - tror jag är 159,8 så nästan iallafall ;-D
Älskar du sommaren? - japp när det inte regnar :-)
Älskar du vintern? - ja det är chill men rätt jobbigt ibland :-)
Har du mer än 6 par skor? - jo, någon stanns :s
Brukar du sjunga när du är i duschen? - haha mh....
Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja hos tina flera gånger :-D
Har du mer än 3 par mjukisbyxor? japp :-)
Gillar du att städa? - njae inte direkt haha :s
Gillar du att sova länge? - lett! ;-)
Har du vart med om en olycka? - tror jag då iallfall :o
Är du förvirrad? - haha om jag är,
Har du mer än 6 par byxor? - ja aa då :-)
Har du förlorat en vän? - hmm, inte säker på den där men ja
Gillar du att shoppa? - jo det är kul, men jag har inge tålammod :b
Har du varit i paris? - jo jag var där i en drömm jag hade för ett tag sen! :o
Gillar du ormar? - njae.. dom är ganska läskiga x)
Klarar du dej själv? - det vet jag faktist inte heh
Har du lagat mat? - ja jag är fan bäst på det! ;-)

Är du klantig? - ingen komentar..
Har du foppatoffler? - nae men tar mammis :b
Har du mer än 20 låtar på din data? - inte just nu :-)
Sminkar du dej innan skolan? - ibland inte, smink är ganska jobbigt tycker jag..
Har du träffat en kändis? - jo tomten :-)
Har du mer än 7 par nagelack? - öh nej det tror jag inte haha
Har du busringt? - mm det är kul haha!
Har du skällt på din bror? - händer ofta ;b
Har du en vän som skiter i dig? - får ni väll fråga den 'vännen' ;-)
Har du velat göra saker men vågar inte? - japp :b
Sover du med nått gosedjur? - haha ja, eller sover ju inte med dom?
Har du åkt nånstans utan att du får?- nångång hare väll hänt kanske :b
Vill du bara bort ibland? - ibland men inte ofta :b eller jo utomlands! :o
Har du tältat? - ja det är läskigt ;-(
Har du brännt dig? - mm på platt tången ett antal gånger! -.-
Har du lekt med levande ljus ? - joda :b
Har du lekt anden i glaset? - what?
Skäms du ibland? - njae, ibland kanske :b
Bor du i skåne? - nej typ motsatsen haha :o
Gillar du hip hop/rap musik? - sometimes ;-)
Är du på sista frågan nu? - men nae, jobbiga frågor haha.. 4 kvar!
Är du singel? - mjo ;-)
Har du åkt flygplan nån gång? - nae haha :-(
Har du kul just nu? - inte ett dugg :b
Är du blyg? - ja jag är faktist svin blyg haha, :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0