But no one compears to you

Alltså sjukt besviken jag blev när jag vaknade för ett tag sen
det är målningt ute? vart fan är den lovade solen.. jag hoppas då den dyker upp senare för jag ska bli mera brun, så det så! men igår blev det inte alls som jag hade tänkt mig haha, jätte ovanligt.. först så for jag och elin och solade, sen skulle vi ju egentligen till petter men, det blev inte så? utan jag och elin följde emil och danne till skogså med mopparna, och david och oskar följde också med, for typ till ''sandtaget'' längst inne i svartäcken, jag elin och david vart värsta ut mobbade som inte hade någon moppe att köra med dära haha :( sen for vi hem till ante och han var med emil sandberg.. såg på hem till midgård haha, TYKE! åh han är så söt, i'm in love! men sen hade vi stora problem på hur vi skulle ta oss hem, helt seriöst haha, men det löste sig (: hitta på något idag?



Oskar och david (: ganska uppblåsta haha

Fick tråkigt så tog kort hela vägen till skogså haha

brummmmmmmmm, moppedizzz (:

Mohahaha, emil min bästaste vänn ;D

FUL FISK! men du är bra iallfall (:

Danne david oskar :b

Ogge gömde dannes nyckel i sanden, sen tappa han bort den haha -.-

Och david hittade en stol, mitt i skogen haha?

Siktar, och skjuter på danne, och oskar vet ja inte vad han gör :b

Här åker han iallfall ner hahah

David fiiwlip danne och emil (:

Till sist, antes brors nya bil, ganska frän (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0