Could be yours, should be yours, would be yours

Jag vet inte riktigt hur jag känner nu, det är så mycket blandade känslor..
alla typ ''dåliga'' , nae finns vissa saker som gör mig så grymt glad! som bara värmer i hjärtat när jag tänker på det (: åh sånna känslor är så himmla underbara.. venne vad som har hänt haha, jag har vart så himmla glad utan bekymmer i flera månader typ, osen nu ba fail.. äh skitsamma det går över, det gör det alltid (: mer eller mindre, men jag kom iallfall ganska nydligen hem från skolan, börjades ju med svenska prov, det gick inte nå vidare men jag tror jag kan ha en chans att klara godkännt iallfall, får hoppas, sen har vi några prov kvar, två nästa vecka tror jag, sen två näst nästa, osen har vi friluftsdag imorn, har ingen större lust att gå broarna runt som blir kring en mil faktist.. men får se (: äh ska dra till felicia och elina snart så jag blir glad igen, mina solstrålar!

You believe and you doubt
You're confused, you got it all figured out
Everything that you always wished for
Could be yours, should be yours, would be yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0