Det gör ont egentligen..

Jag saknar dig även fast jag absolut inte vill det! bara glömma..

Haha skyll inte på hugo, skyll inte på hugo han rår inte för att han gillar eran tik! Idag vaknade jag typ väldigt sent enligt mig alltså kring ett tiden och det känns som om jag har sovit bort hela dagen och missat något, men så äre ju inte i-och-för-sig (: vaknade av att min mosters hund izze kom in och hoppade på mig, och som vanligt ville han ju ut och gå, så bara att dra sig ut helt nyvaken. Och också som vanligt så är han som ett hyper skott ut från dörren så jag gjorde illa min for, igen! man ba yes.. känner mig så hära lagomt gulligt halt. Och jag är sjukt sugen på en B&J, men vet inte om jag orkar köpa det för femtio kronor är ganska mycket egentligen (: och tycker inte riktigt det är så preisvärt.. om den kunde kosta tio kronor istället haha! dream on girl..

Tss haha orkar inte vara normal ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0