Det var jävligt jobbigt..

Godmorgon (:
jsg skrev ingenting mera igår för att när jag kom hem, vilket blev ganska sent, så somnade jag direkt. Men först mot kvällen så skjusade mamma mig till tina, hjärtat mitt (: gjorde inte så mycket tjillade järnet, jao! men sen kom johan och emil med mopparna och hämtade mig och så for vi vidare till filip, där var filip josse och viktor, huh myggen har redan kommit och jag fick tre jäkla myggbett på skallen, och ett på foten!.. men sen for vi alla till skogså till ante (: haha filip fick slut soppa efter vägen, det såg ganska roligt ut, men viktor typ, puttade? han till ante. Sen for johan vikot och josse hem då for vi till sjöberg, sen till filip, och sen kom mamma runt halv tolv. Asså slarvigt inlägg men jag har lite brottom typ, njae inte direkt kanske, men det känns så iallfall, och har inga bilder för jag sitter på mammas dator, nu måste jag göra mig klar för skolan och så vidare, blablablabla..


Kommentarer
Postat av: mmatilda

sööööötus ;D <33

2009-05-14 @ 13:15:02
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0