I don't know how to do, to tell you

Åh jag länktar till helgen, om det nu blir så fint väder som det är lovat!
jag vill bli ännu brunare, kanske också blir året första dopp till helgen isåfall (: jag är en badkruka, så kanske inte haha.. men kom iallfall hem för ett tag sen, skolan var helt okej idag, på engelskan hade jag och emil typ tredje världs kriget haha! så jäkla sära vi är mohahaha (: emil maj bäzt ven! aja men sen på slöjden fick jag tillbaka min sminkväska som jag äntligen är klar med, den blev jätte bra för att vara gjord av mig haha, och johan nilsson du ska få igen för det dära vattnet du hällde, tro mig du ska få se mohahah! johan är knasig :(.. men efter skolan så var jag med felicia ett tag, dampjävel haha (: asså jag känner mig ganska oseriös nu så det blir ganska gorm inlägg om man säger så, adios amigåz


mohahahha, ja bara för att jag är tönt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0