I'm sorry

But you always find a way to keep me right here waiting
You always find the words to say to keep me right here waiting
And if you chose to walk away I'd still be right here waiting
Searching for the things to say to keep you right here waiting

Det jag tänkte säga igår, var att jag saknar dig typ helt mycket..
Men till veckan kommer det inte bli nå mycket bloggning, för jag kommer nog sova hos moa dom flesta dagarna. Men kan ju säga att det är verkligen kul att vara och prao på dagiset, alla lika trevliga (: och vi behöver inte göra något annat än leka med barnen haha! sweet säger jag bara (: nepp nu ska jag ta och duscha och så hörs vi någon dag senare mot veckan, pusss!

073 - 8007796 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0