Ingenting vara för evigt, eller hur?

Åh vad skönt att fått göra bort engelska och fysik proven!
Och jag är glad, för jag klarade båda, woho! skönt att inte få ett IG i fysiken till slut betygen alltså (: nu är det bara matten kvar på onsdag.. det är något som är svårt, men att klara godkännt kan ju inte vara det svåraste, bara man pluggar lite grann ska det nog gå, nog för att matte är inte det lättaste att plugga till när ingen i familjen är något mattegeni tyvärr haha. Men fysik provet var verkligen mycket lättare än jag trodde, frågorna som var med var sånna saker som stod i boken, inte som eva's prov, man pluggar men hon omformulerar frågorna så man inte fattar något!.. nog pratat om skola haha (: ska gå och packa sen när mamma kommer ska hon skjusa mig till kusinerna, sen ska jag och elin iväg och sola, sen ska vi vara med felicia och elina, tre små favorit flickorna (: får se vad vi hittar på sen mot kvällen. Och tina du vet att jag ändå alltid kommer finnas om du någon dag behöver mig..


'' Sommaren är här och jag är snyggast i världen ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0