Jag orkar snart inte nå mera, du är allt..

Kolla efter två eller tre dagar dåligt väder, kommer solen fram!
har verkligen saknat den, blir så sjukt trött när det är tråkigt väder ute, helt seriöst, solen är mycket bra! men iallafall hmm.. skolan var väll som vanligt, idag kom jag på vad det är som gör att jag orkar gå till skolan, det är några personer i min klass, om ni inte visste det.. så för mig är ni guldvärlda (: men efter skolan så var jag med felicia, gjorde inte så mycket haha men det behöver man inte alltid heller göra, man kan ha kul iallfall! sen kom mammi och hämtade mig då for vi hem, sen efter ett tag åkte jag nisse och kim ut med våran valp (det är en bil, en jeep ungefär) vi åkte runt lite, till smedsbyn och efter några vägar, haha den är så jävla ful, och pinsam att åka med, men det är kul (: och nu måste jag plugga engelska och fysik, har ju prov imorn på båda, önska mig lycka till! juste jag fick G+ på det dära svenska provet vi hade, känns bra för ja trodde inte att jag skulle klara det.. pusss


Oggepoggeboy! (:

Haha den hära lilla tönten (: många år med henne

Så skönt att solen äntligen kom fram!

Vet, jag är väldigt charmig när jag pratar och tänker samtidigt..

Ja, det dära är en spricka i rutan haha

Hahahaha, den jag menar! så enormt ful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0