Jo jag skulle packa, sen..

Vad heter du - Viktoria Nilsson (:
Hur gammal är du - fjortis året :b
Röker du - men nae, såonödigt och fånigt!
Har du några syskon - japp tre stycken :b
När grät du senast - igår, gahhhhhhhhh
Har du bra betyg i skolan - nae
Ett favorit ämne - alltså, svenska eller so isf :b ganska kul
Tråkigaste ämnet - FYSIK!
Är du kille eller tjej - girlpower (:
Vad betyder dina vänner för dig - mer än allt!
Gillar du din klasskamrater - några tjejer och emil och filip, är guldvärda (:

Du är kär nu - inte kär, men
Du har sårat nån så de börjat gråta - mm..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - haha nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - haha nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - haha nej


Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - njae, eller jo
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - haha ja, men skiter ire :b
Jag har smygit ut utan lov - nepp, behöver inte det (:
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - behöver jag inte heller :b
jag har en hemlighet som ingen vet - njae, tror inte det faktist :b
Jag har fuskat i ett spel - haha jo, men ja är en bra dålig förlorare (:
Jag har struntat i ett prov - nae, fått göra det sen istället då :b


Jag hatar begravningar - mm, fast bara vart på en..
Jag har sett någon dö - nej! och det är jag jävligt glad över
Någon nära till mig har försökt begå självmord- int vad jag vet, hoppas int de (:
Någon nära till mig har begått självmord - vet inte om det var självmord.


Jag har tappat bort mig i min hemstad - nae typ inte, bra lokalsinne (;
Jag har sett en fallande stjärna - jodå (:
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna -  mm ;D
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - jo :b
Har sparkat en kille mellan benen - förlåt haha (:
Jag har suttit på ett tak på natten - jo, mysigt (:
Jag har aprillat någon - haha, nöje (;
Jag har åkt taxi - hahahaha, varje dag xD
Jag har åkt snowboard - jo, klara liften men int backen ner (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0