Kan vi bara för en dag, tro på kärleken

Helt sjukt så underbart väder, trodde inte det skulle bli såhära fint imorse (:

då var det kallt och grå himmel.. love solen alltså! men kom iallfall hem från luleå för en timme sen, håller på att hjälpa till att kratta gården, det är fan jobbigt haha (: men inte så jätte tråkigt faktist, men jag for till luleå vid tio tiden som sakt, hittade ganska mycket fint tycker jag, nöjd i vilket fall som hellst (: en avslutnigs klänning! ett par korta shorts, ett par  trekvartsbyxor typ iallfall, ett linne, slipin skor, strupbyxor, en mascara, ögonskugga, och två små parfymer, sen tror jag det var något mer men kommer inte på vad, allt det hära gick på ungefär 1300 kronor, vilket inte var så farligt tycker jag (: nu ska jag ut i solen igen och så får ni någon bild senare ikväll istället, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0