Lugn men kul dag!

Okej det dära var ju igår men, elina och elin (:

På början av dagen var jag och linnea ute med hunden izze (:

Sen fick jag dras med dom hära små barnen! anton simon & albin (:

Ganska nyss var jag och linnea på dirten med små pojkarna..

Jag testade att hoppa haha, det var fan seriöst kul (:

Men jag vågade inte cykla där uppe ifrån haha.. läskigt! :(

Ja som sakt, jag vågade inte fara ner från den dära himla backen haha!

Kolla så högt uppe, och där far dom ifrån, småbarn! :o

Som till exempel albin hära gör.. skrek för han haha.. (:

- ja men iallafall jag har typ bara spendera tid åt mina kusiner idag, inte det roligaste kanske men det funkar då helt klart (: mamma ska komma kring nio tiden och så ska vi fara hem, jag orkar verkligen inte skolan imorn helt seriöst.. jag hatar måndagar! dom är tråkiga, jobbiga, och alldeles för många lektioner.. äh men nu ska jag dammsuga rummet och sen göra något annat, pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0