Right now, right here!

Jag stannar inne ikväll har jag bestämt mig för.. (:

har alldeles för ont, och är trött vilket leder till att jag bara blir osocial och grinig därför är det bättre att jag håller mig hemma och gör något imorn istället (: så imorn får någon vara med mig! ligger iallfall och ser på film nu, den är ganska lång seg men handligen är verkligen rörande, den är verklighets baserad. Till veckan är det ingen skola och prao istället på skogså dagiset med moiz girl, köra moppe dit varje dag också (: fast min hjälm är tyvärr kvar hos emil sen flera veckor tillbaka.. men veckan kommer bli så dära lagomt tjill antar jag hihi, om vädret kan hålla sig så hära fint så är det verkligen ett +


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0