Sweetipai

Hahahaha, s k r a t t t t t t t t t t t t t..
Igår blev dagen inte alls som planerat, as vanligt då (: nae men skulle lixsom på tjejkväll, men min cykel är ju som sakt trasig, punka haha, cp cykel! :( men då skulle jag fara med elin, men hon skulle inte, och sen skulle jag vara barnvakt typ halv 10, så då blev det som ingen stor ide, så for till elin typ en timme och var med henne och elina (: sen for vi hit en liten stund och sjöng sing stare, eller jag såg bara på film men, och erik kom också, och jag vet inte vad jag ska göra idag! tråkigt.. jo jag ska hem typ elva när mamma slutar men, det är ju då (: huh, hatar slutet mot sommar lovet, fysik och engelska prov mot slutet av veckan, måste ha klart två bilder till bilden, tvåpunkts och självportrett (!) till imorn annars får jag typ ig.. har inte äns börja på den ena :s OCH JAG KAN INTE RITA! -.- osen nästa veka har vi matte prov, ett större matte prov, jag kan inte matte? nu ska jag sluta klaga.. adios


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha mena, jag hatar hon xD

2009-05-24 @ 18:03:07
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha mena, jag hatar hon xD

2009-05-24 @ 18:03:57
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tror ni att det här är kul att läsa???

2009-06-13 @ 00:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0