Tell me about it

Aw, vi ska typ skaffa en hund!
inte säkert men vi har kolla på en as söt blandras hund boy, han är typ snart två år och ja, verkligen jätte söt! inte för stor, och tror han skulle passa bra med oss hihi (: hoppas vi köper den! men för övrigt så kom jag hem för ett tag sen, var med elin och felicia efter skolan. Skolan var väll som vanligt okej, ganska skol trött nu så dagarna går lite ganska mycket segt.. bara att hålla ut i en månad sen är det sommarlov! och imorn har vi sovmorgon och slutar ganska tidigt, funderar på om jag ska gå och sola då (: känner mig ganska blek typ.. oså till helgen ska jag till luleå efter nå att ha på sig till skolavslutningen, en klänning! äh nu ska jag gå ut, pusss

Hahahahahaha dagens jävla mening ; fan vad ''blablabla'' myttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0