You are my stare, oh my baby

Nanananananana.. jag är på sjungit humör!
det är ingen bra sak haha, för jag sjunger rent ut sakt - förjävligt! helt ton döv haha (: men tycker det låter ganska bra, i mitt huvud iallfall, mohahaha! men ja vad ska man säga.. jag orkar som inte skriva om igår, var iallfall som elina sa '' bas personerna '' felicia elina och elin, ni har verkligen otur ni, för att dom är mina, HAHA! och nyss kom jag typ hem från alder med felicia amanda emil and erik boy (: hade inte tänkt att bada och bara sola, men nej såklart inte det håller om dom två pojkarna är dära haha, i tvingad i det iskalla vatten tre gånger typ, men det var iallfall rätt skönt (: och nej ni får ingen bild just nu för min mobil ligger i fyra delar för att den är helt full med sand, nu ska jag iväg lägger in bilder sen kasnke, adios!

uppdate;

Det var ju dock igår men sak samma (:

Hahaha ganska sne bild men.. jag har blivit brun!

VET FÖTTER ÄR FULA! men på tio mintuer blev ja så brun hahahah!

fäälisija and amäändah (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0