You say you're fine, i know you better than that

Om precis ett hundra dagar, fyller jag precis femton år, trevligt?
Haha fast då fyller typ alla sexton om någon månad.. då blir jag ung igen! men om man ser på det på ett bättre sätt, så blir jag inte en gammal jävla tant före alla andra mohahaha, fast jag kommer typ vara rynkig så mycket som jag solar i solarium haha.. whattäver (: förlåt men jag har bara riktigt tråkigt just nu.. jag har gjort klart min bild (: den blev ful haha, eller nae ögonen blev typ snygga för att vara gjorda av mig, stolt! Ska fan gå och lägga mig ganska tidigt idag och försöka somna innan jag börjar tänka för mycket, för av det har jag lärt mig att då går det inte att sova haha.. jo men typ klockan två på natten håller inte, skolan är jobbig, så är det bara. ovanligt seriös jag känner mig denna kväll, känner mig tant haha.. nu vet jag hur mamma känner sig? nej vad taskig jag är mohahaha.. jag är icket seriös (: tror att jag ska gå och försöka fatta mig på det i fysik boken, jag är faktist helt seriöst nervös inför provet för jag vill inte ha IG i fysiken igen och jag fattar inte något av det vi håller på med nu, great!.. juste en sista sak bara (a) asså jag är verkligen inte sugen på en fjortis vespa faktist, jag vill ha en cross moppe eller vad man nu kan kalla dom, det skulle vara mycket roligare att typ få växla än att bara sitta haha, och ja.. jag skulle faktist klara av det! adios



Den hära ställningen kör jag.. när jag skriver sms alltså!


Kommentarer
Postat av: mmatilda

du är ju sjukt gullig om nån ;) <3<333

2009-05-26 @ 11:03:35
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0