Är de det som kallas rättvisa

Usch vad less jag blir på mig själv ibland. Ska fan i mig ta en kurs för speciella personer som alldeles för lätt blir för orolig och över reagerande. Det skulle sitta riktigt fint, allt skulle bli så mycket lättare haha ;) Men sitter just nu iallafall och fryser ganska mycket, jag är helt iskall. Är helt trött efter den här skol dagen, jag gillar inte torsdagar dom är jobbiga. Kanske alla dagar är egentligen, beror väll på humöret. Ska skriva en artikel som ska vara färdig imorn, men det går inte bra, har ingen mall som mamma har på sin dator. Nog om skola. Jag vill ha helg, jag vill vara med Erik, jag vill hellst lägga mig och sova nu, men jag måste plugga.. aja, that's life (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0