Baby

Okej, filmen var riktigt bra, riktigt riktigt bra. Tappade räkningen där ett tag men började lipa typ fyra gånger, inte så farligt för en film, brukar gråta hela tiden annars. Jag håller mig fortfarande till att Edward är snyggast i filmen, han är så lugn, hans blickar, och sakerna han säger är typ saker man smälter för hehe (: perfekta ord skaferiet den dära vampyren har alltså. Och detta eviga prat om vilken av filmerna som var bäst, jag tycker båda två är skit bra, men det gäller ju att inte ha för höga förväntningar. Gud vad jobbigt att vänta till nästa film haha. Ska hålla mig ifrån att läsa böckerna, mycket mer roligt att se filmen efter så lång väntan. Oj vad mycket film prat det blev nu, ska ta och bada nu, och sen sova, pusss (:


Hon har ju lite tur hon, hehe (:


Kommentarer
Postat av: AnnSo

ååh, den filmen vill jag också se. Eller SKA se. Skulle du rekommendera den? :)

2009-11-22 @ 23:40:28
URL: http://allaroundannso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0