Damn you are my boy

Aj jag är helt öm i mina axlar, fast faktist på ett skönt sätt, för jag har inte alls lika ont som jag brukar ha. Fast fortfarande gör det förbannat ont medans naprapeten håller på. Fick hålla mig ett antal gånger igen idag från att skrika haha. Och sen var det skola, blahi blahu. Skolan är tråkig och dryg. Jag är inte direkt skol less faktist, men det finns bara ingenting att skriva om den. Fick tillbaka insändaren idag, jag hade helt glömt bort att ordet hära och dära inte andvänds i korekt skriv svenska -.- fick hur som hellst VG på den saken. Blahi blahu nu byter jag samtals ämne för skolan är tråkig, som sakt. Senare om typ någon timme ska jag och flina girl fara och se på hockey hehe, tror jag iallfall att vi skulle, men ska äta nu, bye


Jag älskar den här låten


Kommentarer
Postat av: mmatilda

duktigt vikkan , hoppas din svenska lärare läser de sista du skrev ;D <33

2009-11-19 @ 01:14:09
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0