Dessa otroliga tänkanden

Anonym om I will never give that up:
fan va du tjatar om erik heeeela tiden!!
ingen bryr sig, inse det...

Sånna dära idiotiska människor, och idiotiska tänkanden, har jag bara lust att slänga rakt in i väggen, hårt. Nu är det ju så hära att jag skriver om min vardag och det är med andra ord mitt liv, ibland består min vardag utav han, och han är en ganska stor del av mitt liv. Så ja, vad ska man göra åt saken. Jag skryter inte eller något, jag är bara glad, rakt igenom. Och om någon bryr sig eller inte skiter jag i, tvingar ingen att läsa. Snälla någon haha, skulle också vara avundsjuk om jag var ''dig''.. visst är det bra allt konstigt att sånna hära komentarer alltid är anonyma, hmm.. undra vad det kan bero på egentligen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

men asså vad äre med människor? om de nu tkr att du tjatar så mycket om erik behöver dom ju fan inte läsa bloggen? precis som du säger, ingen tvingar dom. fan vad patetiskt.



svartsjukt eller avundsjuk? hmmm..

2009-11-16 @ 15:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0