Förjävligt

Det är en liten jävel som sitter och nyper mig i huvudet, på tinningen, fan vad ont det gör. Okej det kanske det inte alls är, men det känns som det, jag håller på att spy, så jäkla ont gör det. For hem från skolan för klarade inte att vara kvar, ovanligt att jag far hem.. men nu gick det faktist inte att stanna. Började med att jag inte såg någonting, det blev helt svart haha, läskigt, sen nu gör det ont. Har typ otur på måndagar, förra veckan hade jag så ont i magen så jag inte kunde gå, nu har jag så ont i huvudet så jag knappt kan gå, vad fan blir det nästa vecka då, en blandning eller? Suck haha.. men jag lever iallafall (: ska ta och lägga mig och vila ett tag, fan så skönt, bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0