I love you even more than before

Jo jag är riktigt tråkig som inte skrev något igår, men that's life lixsom. Men idag är det den 20nde, alltså barnbidraget, alltså kring tusen kronor in på kortet, det gillar vi. Gick på stan efter skolan och köpte ett par jeans leggins, hårfärg och Tresemmé shampoo och balsam. Alltså deras flaskor är så grymt stora, så det kommer räcka ett bra tag. Dom har på Coop typ special sak så om man köper shampoo så får man med balsam, rätt nice faktist. Men jag har iallfall färga håret nu, det blev mörkt, väldigt mörkt, men jag gillar det (: Ska lägga in bild sen, men inte nu, min mobil är borta för tillfället så måste sen gå och leta reda på den. Ikväll ska jag vara med Erik tror jag, om han inte har blivit så sne så han faktist tror på spiderman och är sur på mig för att jag säger att spiderman faktist inte finns, haha.. Ingen tvekan om att pojken har fantasi iallafall ;b Jaja nu ska jag ta och fixa håret och se hur det egentligen blev, leta mobilen, sen äta, adios!


Det är lite svårt att fånga det på bild, men ungefär så här

För volym, det är skit bra, behövde knappt volumastra något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0