I taket lyser stjärnorna

Nu är jag home, eller har faktist vart det ett tag. Tog 25 minuter för mig att gå hem, fast kollade på klockan efter jag fick iallafall träffa min sötis en snabbis, så från Erik till tvätten 25 minuter, fan vad extremt söligt jag måste gå! Gruvar mig lite för tandläkaren imorn, dels så är det en helt ny tandläkare, har haft samma gubbe sen flera år tillbaka, vilket jag inte kommer ha nu, känns inte bra haha. Och sen är det ju så jävla tidigt. Känner redan nu att jag inte mår bra, får se om jag mår bättre imorn. Annars tar jag bussen hem och pluggar istället, tidslinjen, geografi/historia provet, biologin, och så engelska läxan, det är mycket som skall göras. Men har ju som sakt vart med Elina ikväll (: vi såg dels I taket lyser stjärnorna, åh usch vad jag gråter av den filmen, kännde mig typ helt knäsvag när ja gick hem. Oså spillde den dära klanten ut vattenkannan haha, skulle ha filmat det, haha. Men nu ska jag typ gå och sova, fastnade med att prata med Fiiwlip på msn så klockan bara flög iväg, han är verkligen jordens finaste kille, man kan prata om allt till han, han har vart en av mina bästa vänner jävligt länge nu, fina lilla killen (: aja, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0