I'm home

Ja hade skrivit ett inlägg förr, men det sket sig, datorn laggade ihop totalt så var bara att stänga av den. Mamma kom precis då, så då for vi in till stor staden och köpte farsdag presenter till Nisse, hihi (: Och smörgås tårta. Fyfan vad gott imorn! Och så for vi och hyrde film, jag hyrde en Johan Falk film och någon komedi, typ sex film skulle jag tro, alla komedier är ju typ om sex, dah, sex säljer (: Och nu är vi hemma. Satt nyss och spelade med Kim och Hugo, tydligen har Kim skaffat ett xbox 360 äntligen, som han har tjata i flera jävla månader om, tack och lov, nu blir han tyst ett tag iallafall. Hitta nyss en till sak jag och Kim är lika med, att tjata och aldrig bli nöjda, nu tycker jag synd om mamma x) Den nya skotern var svin snygg! Funderar nu på om ja ska följa grabbarna ut och köra fyrhjuling, eller se tv med mamma.. öh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0