Jag kommer aldrig att släppa taget om dig

Åh, gud vad mysigt det var igår, det är så förbannat jobbigt när det blir så att vi bara är med varandra en gång i veckan, fan det måste finnas mera tid, så man hinner med allt som tar tid, sen också att hinna vara med varandra. Hur som hellst, han är underbar och jag älskar honom. Men nu ska jag kliva upp och göra lunch åt ungarna, är barnvakt, åh gud hur ska det hära gå, jag laga mat? Haha nej jag kan faktist det, kanske inte är direkt något gormé kock, okej ganska långt ifrån det, men jag kan iaf (:


Imorn är det skola igen, helgen går för fort -.-


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Så brukar du sy på fritiden? :)

2009-11-22 @ 11:42:27
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0