Jag tror på tomten!



Hahaha jag gör så vackra bilder. Men kära tomten (mamma) I år så önskar jag mig lite mer mogna saker, har fått en ny mobil, och datorn lever än så länge, så jag önskar mig faktist ingenting speciellt trodde jag. Sen börja dom prata om att göra om mitt rum, då jäklar flög det in en hel del på önske listan. För det första en tv, skulle sitta fint. Något slags kläd förvar, inte en stor klumpig garderob alltså, sen massa små saker. Nu börja jag länkta ännu mera till jag får en egen lägenhet.. fan så nice (: Funderar på om jag ska gå och se fotbollen som börjar klockan 7, men jag är inte så fotbolls kåt, inte när det är på tv, det är inte alls lika kul. Men jag måste plugga, men det orkar jag inte, kan iallfall ganska mycket, behöver only läsa igenom typ, hehu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0